مرحله 5 مزمن بیماری کلیه : امید به زندگی 10 درصد عملکرد کلیه

سه شنبه 19 آذر 1392
ن : lafee

مرحله 5 مزمن بیماری کلیه : امید به زندگی 10 درصد عملکرد کلیه

مرحله 5 مزمن بیماری کلیه : امید به زندگی 10 درصد عملکرد کلیه

مرحله 5 بیماری مزمن کلیوی مرحله آخر بیماری مزمن کلیه ، که آن هم به عنوان شکست به CRF برجسته است . عملکرد کلیه باقی مانده کمتر از 15٪ است. امید به زندگی 10 درصد عملکرد کلیه چیست؟

امید به زندگی بیماران در مرحله 5 بیماری مزمن کلیه با 10 درصد عملکرد کلیه است.

کلیه ارگان های اصلی برای تخلیه سموم و حفظ تعادل آب و الکترولیت می باشد. کلیه نتواند برای انجام این کار با 10 درصد عملکرد کلیه است. بنابراین، بیماران با 10 درصد عملکرد کلیه خواهد شد بسیاری مانند تورم سنگین، الیگوری ، آنوری ، خستگی، سطوح بالایی از پروتئین و خارش پوست رنج می برند ، . امید به زندگی در بیماران با 10 درصد عملکرد کلیه به سختی آشکار است . دلیل این است که عوامل زیادی مربوط به امید به زندگی ، از قبیل سن ، عوارض ، علل بیماری ، وضعیت بیماری ، بیماری اولیه ذهن دولت و غیره. علاوه بر این، درمان که بیماران دارای نفوذ زیادی در امید به زندگی . پس از آن می تواند طول عمر بیماران مبتلا به 10 درصد عملکرد کلیه طولانی مدت می شود ؟

چگونه به طولانی تر طول عمر بیماران مبتلا به 10 درصد عملکرد کلیه است.

در مرحله اول، دولت ذهن بسیار مهم است. برخی از بیماران بر این باورند که زمان زیادی برای زنده ماندن وجود ندارد، به طوری که آنها اغلب خود رها شده است. در حالی که این بدتر شدن وضعیت بیماریرا تسریع بخشد. پس وقت را نمی دهد تا در خود ، امید را برای شما به زندگی طولانی تر با درمان مناسب وجود دارد.

پزشکی میکرو چینی Osmotherapy یک درمان موثر برای طولانی کردن عمر بیماران مبتلا به بیماری کلیوی به دلیل آن در بهبود عملکرد کلیه به بازسازی سلول های کلیه آسیب دیده با هدف است . در این روش درمانی مختلف از او سنتی چینی است، که به صورت خوراکی مصرف می باشد. این است که به خارج با یک دستگاه اسمز استفاده می شود. با گشاد رگ های خونی ، ضد التهاب ، ضد انعقاد، ارائه تغذیه به کلیه ها، ترویج گردش خون و تجزیه ماتریکس خارج سلولی ، گیاهان می تواند سلول های کلیه آسیب دیده را ترمیم و بهبود عملکرد کلیه است. تا زمانی که عملکرد کلیه را بهبود بخشیده است ، علائم خواهد شد کاهش داد و بیماران می توانند طولانی تر و بهتر زندگی می کنند. این تنها یک مقدمه کوتاه در مورد این درمان ، اگر شما می خواهید بیشتر بدانید ، شما می توانید یک ایمیل به kidneyask@hotmail.com ، من در اسرع وقت پاسخ داده خواهد شد !



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: مرحله 5 مزمن بیماری کلیه : امید به زندگی 10 درصد عملکرد کلیه,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.